Joost Arkink
Digital Sales Consultant Team Lead
Over DPG Media
U kent ons ongetwijfeld van de Twentsche Courant Tubantia, De Ondernemer en het Business Festival. Maar achter deze regionale merken zit het grootste mediahuis van Nederland. DPG Media.
Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, ruim 120 huis-aan-huiskranten, De Ondernemer, Independer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, IndeBuurt en Qmusic.
Met deze merken leggen wij 11,8 miljoen contacten per dag. Op papier in krant en magazine, via web en app op tablet, smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Kenniscentrum voor Aandacht
DPG Media doet samen met onderzoeksbureau Newcom Research structureel onderzoek naar aandacht. De onderzoeksresultaten worden gebundeld in het Kenniscentrum voor Aandacht, om marketeers, adverteerders en reclamemakers concrete handvatten te bieden om met aandacht aan de slag te kunnen. Want echte aandacht is goud waard.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neemt u dan contact met ons op.
Digital Sales Consultant Team Lead