Anne te Koppele|di, 21 februari 2023|Algemeen

Welkom bij MKB Twente
Nieuwe leden alert!!

We hebben de laatste tijd weer veel nieuwe leden mogen verwelkomen. Daar zijn we heel erg trots op! We stellen hen hier graag aan je voor! Klik op de persoonsnaam voor contactgegevens van de ondernemer, en op de bedrijfsnaam voor een link naar haar of zijn website.

Ron Molendijk AutoLeaseCenter
Stephan Steunenberg Bonhoeffer
Stefan Volkers Cherit
Ron Bos Cirqon.
Jos Nijland EViiGO
Michiel Willemse Groene Cadans BV
Helge Olthof Olthof Lubricants
Frans Schuitemaker Het Loopbaanstation
Frank Oosterhuis Oosterhuis & partners
Adriaan Postma Postma financieel advies
Jorik Fransen Praktisch in Events
Iris Körbl-Kunst Siegpatat Partnersupport
Jonatan Bunskoeken Studio Bereik
Robin Schippers ThermoSolutions
Beate Visser ZeelVis-IT
Afke Lijftogt Zorgvilla Huize Dahme

Word ook lid van MKB Twente! De vereniging voor en door ondernemers. MKB Twente verbindt ondernemers met elkaar, maar ook aan het  onderwijs en de overheid. Daarmee bieden wij een sterk netwerk voor een kansrijk ondernemersklimaat. MKB Twente komt op voor het belang van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (0-250 medewerkers).

Meld je aan of neem contact op met Laura Reimerink voor meer informatie, tel.  06 – 3832 2705. Laura brengt je ook graag in contact met andere ondernemers, relaties uit het onderwijs of de juiste personen binnen de overheid.

D’ran met MKB Twente!