Anne te Koppele|do, 23 februari 2023|Algemeen

Valentijnsdag achterhaald? Valentijnsdag leek hét geschikte moment om ondernemersharten sneller te laten kloppen. Op 14 februari organiseerde O2Lab Twente de eerste editie van het First Dates diner, Twentse ondernemers maakten kennis met Twentse starters.

Het O2lab Twente is een samenwerkingsverband tussen ROC van Twente, Saxion Centrum voor Ondernemerschap en MKB Twente. O2Lab Twente heeft als doel ondernemend talent via het onderwijs te verbinden aan Twentse ondernemers. Dit met als uiteindelijk doel, dat jonge ondernemers een makkelijke start ofwel zachte landing kunnen maken. Daardoor vergroten we de werkgelegenheid binnen de regio Twente. En of die verbinding gelukt is! Studentondernemer Pepijn verzorgde in zijn zelfgebouwde Foodtruck voor ruim 50 deelnemers een heerlijk viergangendiner. En dat in de business lounge van Heracles. Hapje, wijntje en een goed gesprek; de perfecte basis voor het uitbreiden van je netwerk en om je onderneming naar een hoger plan te tillen.

Aan het einde van de avond zijn er matches gemaakt. O2Lab Twente gaat deze jonge en ervaren ondernemers de komende maanden aan elkaar verbinden.
En dit smaakt naar meer; na de zomer volgt er een tweede editie van dit event. Wil je meer weten over de initiatieven van O2Lab Twente? Klik dan hier.