Anne te Koppele|di, 21 februari 2023|Algemeen

‘MKB Twente verbindt!’ Het verbinden van ondernemers aan elkaar, maar ook aan overheid, onderwijs en andere stakeholders zit in ons DNA. Eind maart lanceren wij tijdens het MKB Ondernemerscafé ons nieuwe ledenportal. Dit wordt een ontmoetingsplek waar de leden van MKB Twente elkaar nog makkelijker kunnen vinden! Vooruitlopend op de lancering willen we je vragen om je gegevens op de website van MKB Twente te controleren. Hier kun je zien hoe jouw onderneming nu op onze website vermeld staat. Staat jouw onderneming er per abuis niet bij, neem dan zeker contact op!

In aanvulling op de huidige vermelding willen we graag een gezicht bij al onze leden! Daarom het verzoek om een staande afbeelding (9:16) met naam, e-mailadres en 06 nummer van de contactpersoon of contactpersonen voor MKB Twente aan te leveren.

We ontvangen de gegevens graag per e-mail via secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com. Heb je vragen? Mail of bel 06-4160 6169.