string(1) "0"

do, 27 oktober 2022
Bob de Waal

MKB Ondernemerscafé Huis van Bewaring Almelo
Het MKB Ondernemerscafé staat binnenkort weer op het programma. De gelegenheid om te netwerken, daar wil je natuurlijk bij zijn! MKB Twente-leden en ondernemers die kennis willen maken met onze mooie vereniging en het Huis van Bewaring in Almelo, zijn donderdag 27 oktober vanaf 15.30 uur van harte welkom bij deze netwerkborrel. Graag van te voren aanmelden via het formulier onderaan deze pagina.

15.30 uur Inloop en ontvangst
16.00 uur Welkom
16.15 uur
Rondleiding door de voormalige gevangenis met oud-cipiers
18.00 uur Einde

Praktische informatie
Het adres is: Marktstraat 7, Almelo. Parkeren kan tegen betaling in de directe omgeving van Hotel Huis van Bewaring. Deelname aan het event is kosteloos.

Over het Huis van Bewaring
Altijd al benieuwd geweest naar hoe het is om een nachtje door te brengen in een echte gevangenis? Bij Hotel Huis van Bewaring kun je dat op een bijzondere en onschuldige manier ervaren. Een uniek hotel in het centrum van Almelo met prachtige design kamers. Iedere kamer biedt een andere beleving!

Wil je jouw zakelijke relaties voorzien van een bijzondere overnachting dan kan dat in één van de hotelkamers, suites, appartementen – ook voor “long stay”-  en zelfs een loft! Hotel Huis van Bewaring is onderdeel van de hotelketen “Hotels by Sheetz” waar het zusterhotel Resort Bad Boekelo ook onder valt.