string(1) "0"

do, 10 november 2022
Jacco Vonhof

Voor één avond directeur zijn van het Mauritshuis. Deze unieke kans krijg ik op donderdag 10 november aanstaande. En dat wil ik graag met jou beleven.

Daarom nodig ik je uit op deze fantastische locatie om met elkaar een verrassende avond te beleven. Er staat ons een veelzijdig programma te wachten dat een link legt tussen de schilderkunst van de 17e eeuw en het ondernemerschap van nu. We sluiten de avond feestelijk af met een inspirerende aftrap van de Dag van de Ondernemer campagne. Want vrijdag 18 november is het weer dé dag waarop wij ondernemers in het zonnetje zetten voor hun lef en doorzettingsvermogen.

Ik kijk ernaar uit om je als mijn gast te ontvangen. Gelet op het beperkt aantal plaatsen verzoek ik je om ons vóór 19 oktober aanstaande te laten weten of je erbij bent. Je kunt een collega-ondernemer als introducé meenemen, wel wil ik je vragen om ook je introducé goed te registreren.

Gebruik deze link om je aan te melden.

Graag tot ziens op 10 november!

Vriendelijke groet,

Jacco Vonhof
voorzitter MKB-Nederland

Dit evenement is mede mogelijk gemaakt door Nationale-Nederlanden, kennispartner van MKB-Nederland en partner van Dag van de Ondernemer.

Datum: donderdag 10 november
Locatie: Mauritshuis, Plein 29 Den Haag

Programma:
• 18.15 uur: inloop
• 18.45 -19.00 uur: feestelijke opening
• 19.10 uur: start diverse programma onderdelen
• 20.45 uur: verrassende afsluiting en Dag van de Ondernemer toost
• 21.15 uur: einde avond

Vragen: dvdo@mkb.nl

We zorgen deze avond voor een aangeklede borrel.