string(0) ""

do, 18 maart 2021
Ondernemersloket en ROZ groep

Op 18 maart organiseert MKB Twente i.s.m. het Ondernemersloket van de gemeente Enschede en ROZ groep een kennissessie met als onderwerp ‘Regelingen voor ondernemers i.h.k.v. corona’ . Het coronavirus heeft een flinke impact op ons land, vooral ook op ondernemers. Ben jij als ondernemer in financiële problemen geraakt door het coronavirus of dreig je in de problemen te raken? We lichten je graag in over alle maatregelen die getroffen zijn voor het bedrijfsleven.

Het coronavirus heeft een flinke impact op ons land, met name op ondernemers in de horeca en de detailhandel. Ben jij als ondernemer in financiële problemen geraakt door het coronavirus of dreig je in de problemen te raken? Jouw gemeente heeft een aantal financiële regelingen die jou kunnen helpen. We lichten je graag in over de regelingen die zijn getroffen voor het bedrijfsleven in een digitale sessie op donderdag 18 maart van 16.00 tot 17.00 uur.

Programma

De sessie wordt verzorgd door de ROZ groep, het Ondernemersloket van de gemeente Enschede en KroeseWevers. Zij zullen iets vertellen over de verschillende regelingen die er zijn maar er is ook voldoende tijd voor het stellen van jouw vragen.

Maurice Krake

Ondernemersadviseur ROZ Groep

Walter Bouman
Accountmanager
Ondernemersloket

Duco Hoek
Accountmanager
Ondernemersloket

Harold Oude Smeijers
Directeur/ belastingadviseur
KroeseWevers

Waar & wanneer?

Donderdag 18 maart om 16.00 uur.
Digitaal via MS Teams (enkele dagen voor de bijeenkomst ontvang je een deelnamelink)