string(0) ""

di, 16 februari 2021
12:00
Wordlenig

COVID-19 heeft MKB’ers gedwongen in korte tijd hun business aan te passen. Er kwamen nieuwe producten, diensten en markten snel van de grond, iets wat normaal o.a. door de waan van de dag niet zo mogelijk was. Wendbaarheid, snelheid en durf kwamen boven drijven. Iets wat ook gewenst is om op thema’s als digitalisering, circulariteit en opkomende technologie aan te haken. Altijd met maar één doel: unieke waarde en binding met de klant te verhogen

Afgelopen jaar kwam het door hoogdruk spanning, maar hoe zorg je als organisatie dat je structureel de concurrentie te slim en snel af bent? Hoe maak je van een kans in korte tijd een winstgevende business? Aan de hand van praktijkcases en voorbeelden als Tikkie en Swapfiets neemt Wordlenig je hierin mee tijdens deze introductiesessie. Zij geeft je in deze kosteloze sessie inspiratie en handvatten hoe je deze aanpak zelf in de praktijk toepast. Bij positieve feedback en voldoende vraag organiseert Wordlenig een vervolgsessie waarin de vraagstukken van de deelnemers verder worden ingebracht. Mocht je deze tweede sessie wensen dan wordt daar een vergoeding voor gevraagd.

Deze workshop wordt mede mogelijk gemaakt door de bijdrage van de provincie Overijssel.

Het programma van de sessie ziet er als volgt uit:

Start 12:00 uur

12:00 – 12:10 uur: Voorstelronde

12:10 – 12:20 uur: Waarom falen innovaties bij MKB?

12:20 – 12:40 uur: Projecten uit de praktijk

12:40 – 12:50 uur: Belangrijkste geleerde lessen

12:50 -13:00 uur: Handvatten om zelf aan de te slag gaan

13:00 – 13:10 uur: (Praktijk)vragen en napraten

Einde 13.10 uur

Heb je vragen?

Contact opnemen