Binnen veel organisaties krijgt acquisitie en leadopvolging te weinig aandacht. Organisaties krijgen de leads wel binnen, maar weten deze vervolgens niet op de juiste manier aan zich te binden. Dit kan veel tijd en geld kosten en leiden tot onderprestatie. Maar belangrijker nog: mooie kansen blijven hierdoor liggen.

Door mijn vele jaren ervaring in sales werd duidelijk dat veel organisaties juist op het gebied van acquisitie en leadopvolging meer ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld bij het inrichten van het acquisitieproces of in de vorm van acquisitie trainingen voor sales teams. Sommige organisaties hebben zelfs de behoefte om de acquisitie volledig uit te besteden. Deze trend zie ik met name bij ICT-bedrijven.

Vanuit dit inzicht werk ik met een team dat alle facetten van sales beheerst. Wij zetten ons dagelijks in voor MKB-bedrijven om een gestroomlijnde salesorganisatie te bewerkstelligen. Zo zijn onze trainingen erop gericht om slimmer en succesvoller leads opvolgen, beter te leren acquireren, meer plezier te creëren in telefonische acquisitie, salesteams resultaatgericht aan te sturen en deelnemers te laten vasthouden aan hun acquisitieplan.
Met ons enthousiasme voor het salesvak, onze gedrevenheid, openheid én hands-on mentaliteit helpen we onze klanten om succesvoller te acquireren!