Anne te Koppele|do, 20 januari 2022|Algemeen

MKB Twente staat met twee pagina’s in de nieuwste editie van INN’Twente:

‘Nu ondernemen voor later…’

We ondernemen nu voor later, dat is een veelgehoorde uitspraak van ondernemers. We leven in een bijzondere tijd die voor de ene ondernemer zijn vruchten afwerpt en een ander helaas niets brengt. Een tijd waarin alles wat ooit gewoon was ineens abnormaal lijkt en het ongewone opeens normaal is. Kortom, oude zekerheden zij n vrij onverwachts niet meer vanzelfsprekend. We zien dat het ondernemers niet makkelijker wordt gemaakt. Dit komt door onvrede in de samenleving, ongelijke kansen, inkomensverschillen, de klimaatcrisis, maar ook de enorme regeldruk die de overheid oplegt. Al met al brengt ondernemen veel uitdagingen met zich mee, vooral voor starters.

Het mkb maakt het verschil
Een sterk mkb is van het grootste belang voor de economie in Twente. Voor werkgelegenheid, voor welzijn en welbevinden, voor ons geluk en onze gezondheid. Het mkb is een factor van betekenis, de welbekende kurk waarop onze economie drijft.