Anne te Koppele|di, 19 september 2023|Algemeen

Even voorstellen: De MKB Twente ambassadeurs!

Elize Radema-Leemreize:

Geboren in een Enters’ ondernemersnest, en via een (internationale) omweg sinds 1997 trotse burger van Enschede en Twente. Door zowel mijn huidige functie bij de Gemeente Enschede als mijn vorige functies zoals o.a. interim manager bij MKB Twente, begeef ik mij in een wereld van zien en gehoord worden, met als rode draad in iedere ontmoeting de regio Twente; economisch, politiek, bestuurlijk, duurzaam.

De afgelopen jaren ben ik achtereenvolgens, na het opzetten van MKB Twente, werkzaam bij de gemeente Enschede als accountmanager bij het Ondernemersloket, beleidsadviseur bij Strategie & Beleid EZ en nu als adviseur en projectleider Duurzaamheid bij Gebied- & Projectontwikkeling, op verschillende niveaus mijn netwerk opgebouwd; van zzp’r tot burgemeester, van accountmanager tot DGA. Een brede en oprechte maatschappelijke en politieke interesse is mijn kracht, mijn gevoel voor ondernemerschap, bestuurlijke verhoudingen, nieuwsgierigheid, kennis en politieke antenne mijn basis, samenwerking voor het verstevigen van de duurzame economische positie van de (Eu-) regio mijn doel.

‘Oude liefde roest niet’ en als ambassadeur van de mooiste ondernemersclub van Twente kan ik mijn liefde en passie voor de internationaal duurzaam ondernemende (Eu-)regio inzetten.

Grenzeloos. Duurzaam. Ondernemend.