Anne te Koppele|di, 19 september 2023|Algemeen

Even voorstellen: De MKB Twente ambassadeurs!

Paul Ikink, Ambassadeur van MKB Twente.
Werk zelf al vele jaren Grensoverschrijdend, en ben van mening dat wij Nederlanders al veel te lang met de rug naar Duitsland hebben gestaan. Er zijn nog zoveel mogelijkheden in Duitsland, en door deze samenwerking heb ik in de loop der jaren een groot Grensoverschrijdend netwerk opgebouwd, dat vele zakelijke voordelen heeft opgeleverd.

Ik werk voor IkinkBekman Gerechtsdeurwaarders als Commercieel Manager in Nederland en Duitsland.
Tevens werk ik voor Payt Software in Duitsland als Country Manager, om Payt Software te implementeren in Duitsland.
Payt: de meest complete software om sneller en makkelijker betaald te krijgen, een betaaloplossing om het Debiteurenbeheer zelf op de gewenste manier te automatiseren zonder daarbij de klantrelatie uit het oog te verliezen. Juist nu automatisering zo belangrijk is, is dit een stap in de juiste richting.

Payt Software is geschikt voor alle bedrijven die rekeningen versturen, of het nu gaat om 25 of 100.000 stuks dat is geen probleem.
Ik heb zelf vele jaren met veel plezier bij een Duitse onderneming gewerkt, en was bestuurslid bij de Gesundheitsregion EUREGIO in Nordhorn, en heb vooral samengewerkt met ondernemers die hun zaak in Nederland hebben.
Ik wil samen met MKB Twente werken aan een Grensoverschrijdende samenwerking.
Meer weten? App of mail!

Paul Ikink, Ambassadeur van MKB Twente. (Ambassadeur Grensoverschrijdende samenwerking Nederland-Duitsland)