Anne te Koppele|di, 19 september 2023|Algemeen

Even voorstellen: De MKB Twente ambassadeurs!

Goedemiddag allen,

Heel leuk om te melden dat ik, Brian Brokelman 41 lentes jong uit Tubbergen, voortaan door het leven kan en mag als ambassadeur van MKB Twente! Mijn passie en drive heb ik bij het van niets juist iets maken. Daarom ben ik in 2013 begonnen met mijn bedrijf News Outside dat als corebusiness heeft het uitgeven van krantenspecials voor evenementen in de gemeente Tubbergen. Tijdens corona gingen evenementen – dus ook de krantenspecials – niet meer door en had ik tijd over in mijn agenda. Ondernemersmagazine Twenterand was er al en dit concept heb ik naar de Gemeente Tubbergen gehaald. Even later hebben we dit ook ontplooid in de gemeente Dinkelland en sinds vorig jaar ook in de meest ondernemende gemeente van Twente, namelijk de gemeente Rijssen-Holten.

Kortom mijn (ondernemers)netwerk is het laatste decennium sterk gegroeid en ik houd van bruggen bouwen, dus verbinden! Hoe mooi is het om dit nog meer te doen lokaal, maar ook in de regio Twente? Juist…het mooiste werk, dus daarom hoop ik dat we met elkaar kennis en kunde gaan delen zodat er nog meer lokale en regionale verbindingen ontstaan!