Anne te Koppele|do, 14 maart 2024|Algemeen

Een unieke kans voor MKB-bedrijven!

Kosteloos € 25.000 SLIM-Subsidie*

Mogelijkheid binnen de subsidie

De overheid stimuleert het leren en ontwikkelen van medewerkers. Daarom kun je subsidie aanvragen als je hierin investeert.

Wij helpen organisaties bij het aanvragen van de subsidie door het proces volledig op ons te nemen.

Vanuit de overheid loot de notaris een ranglijst Die bepaalt de volgorde van beoordeling. Is het budget op? Dan wordt de rest afgewezen.

Data & Al Basics en Mindset Programma

Dit programma lanceert jouw data kennis en skills. Start een datagedreven aanpak voor elke organisatie, op ieder data niveau.

• Ontdek de kansen en mogelijkheden
  • Inzicht in achterliggende theorieën
  • Jouw data use cases toepassen

Data & Al Talent Programma

Dit programma leidt jouw medewerkers op tot data professionals Voor het opbouwen van een sterk data team.

• Ontwikkel interne data expertise in je team
  • Leer de nieuwste data technieken
  • Een jaar lang begeleiding van data-experts

Data & Al Leadership Programma

Een programma speciaal voor directies, management en bestuurders die klaar willen zijn om datagedreven te gaan werken.

• De pijlers voor datagedreven werken
  • Inspirerende voorbeelden
  • Jouw data use cases direct toepassen

Over de SLIM-subsidie voor het mkb

De SLIM-subsidie is een landelijke subsidie voor mkb-ondernemingen die willen investeren in het Leven Lang Ontwikkelen van medewerkers. En brengt verschillende mogelijkheden met zich mee. Wij helpen jouw organisaties door het proces van aanvraag tot administratie volledig te ontzorgen.

Je komt in aanmerking voor deze subsidie wanneer je een mkb-onderneming bent (1) en je wilt investeren in het leren en ontwikkelen van je medewerkers (2).

• Voor: mkb’ers (<250 FTE)
  • Subsidie: max €25.000
  • Volgende aanvraagperiode: 1-31 maart 2024

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

info@littlerocket.nl | academy.littlerocket.nl

*Kans op het verkrijgen van een subsidie. Aanvraag moet worden beoordeeld.

(Bron: Little Rocket)