Anne te Koppele|di, 13 februari 2024|Algemeen

Ontdek de 7 werelden van techniek! Benieuwd hoe technologie ons dagelijks leven vormgeeft? Check hier de 7 werelden van techniek van technodiscovery en duik in de fascinerende wereld van innovatie.

Hier vind je alles wat je moet weten als MKB-bedrijf om deel te nemen aan ons initiatief. Van verwachtingen tot tijdsinvestering.

In maart gaat Kids4Twente van start in Hengelo! Zij zijn op zoek naar lokale ondernemers om het Wetenschap & Technologie-onderwijs op basisscholen te verrijken. Ze hebben behoefte aan expertise in verschillende thema’s zoals koken, duurzaamheid, gezondheid, en meer. Ken of ben jij een gepassioneerde ondernemer die hieraan kan bijdragen?

Bijgevoegd document geeft de thema’s per school weer, lees het hier K4T Hengelo – Thema’s per school[4975]