string(1) "0"

ma, 07 februari 2022
KroeseWevers Deventer

In 2022 zijn er de nodige fiscale veranderingen voor jou als ondernemer. KroeseWevers heeft speciaal voor ondernemende zzp’ers een handig overzicht gemaakt met 65 fiscale eindejaarstips, zodat je fiscaal goed voorbereid het nieuwe jaar ingaat!

Op maandag 7 februari om 16.00 uur organiseert KroeseWevers een webinar, dit wordt aangeboden door MKB Deventer. Ondernemers en met name ook ZZP’ers uit Twente zijn van harte uitgenodigd om eveneens deel te nemen aan deze gratis online bijeenkomst. De webinar duurt ongeveer anderhalf uur.

Aanmelden kan via deze link. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en een uitnodigingslink voor de webinar. Als je op voorhand vragen hebt kun je die vervolgens indienen!