string(1) "0"

di, 24 januari 2023
Diverse experts

MKB Nederland organiseert in samenwerking met bol.com de exclusieve masterclass ‘Boost je online business in 1 dag’.

Het project ‘Online meer verkopen’ is een samenwerking van MKB-Nederland en bol.com gericht op het opzetten en verbeteren van de online verkoopstrategie van MKB-ondernemers. In 2021 werden ruim 900 ondernemers geholpen bij het bepalen van hun e-commercestrategie met een scan en persoonlijke adviesgesprekken. Dit deed MKB Nederland in samenwerking met brancheorganisaties INretail en Vakcentrum.

In 2022 zette MKB Nederland de volgende stap met ‘Boost je online business in 1 week’. Deelnemers krijgen dagelijks een mail en een podcastaflevering vol tips en inspirerende praktijkverhalen. Deze campagne helpt ze binnen vijf dagen hun e-commercestrategie naar een hoger niveau te tillen. Ook organiseren Bol.com en MKB Nederland de exclusieve masterclass ‘Boost je online business in 1 dag’, een fysiek event waarbij ondernemers nog meer hulp krijgen om hun business online te laten groeien. De rol van bol.com bij dit project betreft de financiering. We delen geen contactgegevens met bol.com. Advies, coaching en trainingen worden verzorgd door onafhankelijke experts.

Wil je persoonlijke tips om jouw online verkoop te versterken? Meld je dan aan voor dit event in Den Haag op dinsdag 24 januari 2023. Voor meer informatie en om je aan te melden verwijzen we je naar de event pagina >> Home | Boost je online business in 1 dag (event-informatie.nl)