Thomas Geerdink|wo, 15 juli 2020|Algemeen

KroeseWevers kijkt, net als MKB Twente, hoe ze ondernemers in Twente kunnen helpen. Dit doen ze bijvoorbeeld door via blogs dieper op vraagstukken in te gaan die interessant zijn voor ondernemers, in tijden van corona maar ook daarna. In deze blog kijken ze naar liquiditeit en wat je als ondernemer kan doen om dit te verbeteren!

Voor ondernemers die hun omzet zien dalen door de corona crisis is liquiditeit één van de grootste zorgen. Om de liquiditeit op orde te houden zijn er verschillende fiscale maatregelen te benutten, zoals het uitstellen van het betalen van belasting. Maar volgens László Bakker, belastingadviseur bij KroeseWevers, is het voor veel bedrijven een kwestie van balanceren. “Uitstel is geen afstel voor wat betreft het betalen van belasting. Op een dag komt de ‘rekening’ en je wilt niet te veel schulden opbouwen.” László Bakker vertelt wat onder andere de belastingadviseurs van KroeseWevers voor ondernemers kunnen betekenen tijdens de corona crisis door middel van 5 tips waar je op moet letten.

Ben je benieuwd wat deze 5 tips zijn? Lees hier de hele blog.