Anne te Koppele|do, 29 juni 2023|Algemeen

Johan Almekinders, van harte welkom als ons nieuwe bestuurslid bij MKB Twente.

Vanaf juni 2023 ben ik, Johan Almekinders, actief als bestuurslid van MKB Twente. Tijdens mijn studie aan de Universiteit van Twente ben ik als ZZP-er mijn eerste onderneming gestart. Inmiddels heb ik vanuit Almexx b.v. diverse bedrijven opgezet, primair vanuit internet marketing en digitalisering.

Als inwoner van Lonneker ben ik al een aantal jaren bestuurslid van de plaatselijke businessclub LEV, met vooral ondernemers die hun zaak in Enschede, Oldenzaal, of Losser hebben. Tussen 2019 en 2023 ben ik lid geweest van de Provinciale Staten van onze provincie Overijssel, met de portefeuilles Economie en Financiën.

Het is voor MKB ondernemers van groot belang dat hun belangen worden behartigd en op de juiste plaatsen wordt gehoord.

Meer weten? App of mail!