Anne te Koppele|do, 16 december 2021|Algemeen

Van 14 tot en met 18 februari 2022 organiseren de Almelose VMBO scholen gezamenlijk de Almelose Bedrijvendagen. Deze worden georganiseerd voor 2e jaars VMBO leerlingen.

“Leerlingen kunnen kennismaken met mogelijke toekomstige werkgevers bij een bezoek, rondleiding of een ‘doe-activiteit’.

Het team van Sterk Techniek Onderwijs is druk bezig met de organisatie, ze willen deze dagen tot een succes maken. Een aantal mooie bedrijven waar leerlingen een rondleiding of ‘doe-activiteit’ kunnen uitvoeren, heeft zich aangesloten. Hier zitten o.a. een aantal bekendere ondernemers uit bijvoorbeeld de metaalindustrie tussen. Wil jij jouw bedrijf, in de week van 14 t/m 18 februari 2022, een dagdeel of meerdere dagdelen open stellen voor een groep leerlingen? Meld je dan aan! Dit kan door je contactgegevens achter te laten op Baanbrekend Leren.

De leerlingen worden door de scholen begeleid. Met name ondernemers uit de metaal, bouw en logistiek worden aangemoedigd om zichzelf te presenteren.