Anne te Koppele|wo, 24 januari 2024|Algemeen

Wat een fantastische avond was het op de Rode Loper met het thema “Think BIG”! De inspirerende sfeer begon al bij de muzikale opening, die de toon zette voor een avond vol vernieuwing en ambitie. De rode draad van de avond was het uitdagen van genodigden om hun horizon te verbreden en grenzeloos te ondernemen in het nieuwe jaar.

Michiel Muller nam ons mee op een reis door zijn ondernemerschap, van Tango en Route Mobiel tot aan het revolutionaire Picnic. Zijn vermogen om te denken buiten de bestaande kaders en de moed om grenzen te verleggen, was een eye-opener voor velen in de zaal. Michiel Muller wist op meesterlijke wijze zijn innovatieve geest over te brengen en zijn verhaal diende als een katalysator voor de aanwezigen om hun eigen grenzen te verleggen en groots te dromen.

Een ander bijzonder hoogtepunt was de vertoning van een AI-film die ons meenam naar het Twente van 2040. Een visie op de toekomst die ongetwijfeld de verbeelding prikkelde en de mogelijkheden voor groots denken illustreerde. De beelden gaven een inkijkje in de innovatieve en duurzame ontwikkelingen die de regio te wachten staan.

Op het podium stonden ook drie inspirerende ondernemers uit Twente, namelijk Nick Velten, Danielle Kaspers, en Mike van Klaveren. Hun verhalen getuigden van groots denken op diverse gebieden. Het publiek werd meegenomen in hun persoonlijke reis en successen, wat een ware bron van motivatie was.

De avond werd opnieuw muzikaal afgesloten. Na de voorstelling was het tijd om de netwerkbijeenkomst te betreden, waar ondernemers de kans kregen waardevolle contacten te leggen en bestaande relaties te versterken. En hoe bijzonder was het dat dit netwerkmoment plaatsvond op het podium zelf, waardoor deelnemers letterlijk en figuurlijk op een verheven positie met elkaar konden spreken.

Al met al was de Rode Loper niet alleen een bron van inspiratie, maar ook een unieke gelegenheid om de Twentse ondernemersgemeenschap te verbinden en te versterken. Met het thema “Think BIG” hebben we niet alleen een avond vol indrukken achtergelaten, maar ook de motivatie om het nieuwe jaar met groots denken en grenzeloos ondernemen tegemoet te treden.

De Rode Loper werd georganiseerd door Ondernemend Twente, in samenwerking met Provincie Overijssel, Twente Board, VNO-NCW, IKT, MKB Twente en Wadinko.