Anne te Koppele|di, 7 december 2021|Algemeen

Overheden en ondernemers zijn voortdurend bezig met het verbeteren van de inkooppraktijk. Dit proces krijgt nu een extra impuls met het vierjarige programma Beter Aanbesteden van MKB-Nederland, VNO-NCW en Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) ondersteund door het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) en PIANOo (Expertisecentrum Aanbesteden van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat).  Het programma biedt ondersteuning aan initiatieven uit (vooral) de regio, gericht op het verbeteren van het inkoopproces en de dialoog en samenwerking tussen overheden en ondernemers.

Je kunt op lokaal en regionaal niveau activiteiten organiseren die inkoop en aanbesteden beter maakt. Wij roepen jou op om de dialoog aan te gaan: opdrachtgevers en opdrachtnemers met elkaar in gesprek! Lees verder >>