Anne te Koppele|di, 7 december 2021|Algemeen

Na ruim anderhalf jaar zit de Nederlandse economie weer in de lift. Dat betekent niet dat de financiële zorgen van ondernemers meteen verdwenen zijn. Veel ondernemers hadden de afgelopen tijd vooral één zorg: het bedrijf overeind houden. Nadenken over de lange termijn schoot erbij in. Het is belangrijk om nu het vizier op de toekomst te richten. Daarbij is goed inzicht in de financiële situatie bij verschillende scenario’s van groot belang.

De Toekomstcheck is een initiatief van MKB-Nederland in samenwerking met het Ondernemersklankbord, de Kamer van Koophandel en VNO-NCW en wordt mogelijk gemaakt door het ministerie van Economische Zaken en Klimaat! Lees meer over de campagne toekomstcheck >>