Anne te Koppele|ma, 24 januari 2022|Algemeen

Boost jouw online marketing!
Voor welke kennissessie kom jij je bed uit?

Als bedrijf zet je (online) marketing in om te groeien. Groeien in termen van leads, omzet en klanten. Heb je het idee dat het beter kan? Dat je kansen laat liggen? Dtch. Digitals wil MKB ondernemers graag verschillende ontbijtsessies aanbieden om online marketing een boost te geven. Daarom willen we weten welke online marketingthema’s voor jouw onderneming van (groot) belang zijn! Van SEA tot SEO, van inbound marketing -bijvoorbeeld door gebruik te gaan maken van HubSpot-, tot het uitwerken van een ‘social media’ strategie.

Kortom, we horen graag waar jouw onderneming behoefte aan heeft. Mail jouw top-drie van interesses uit de lijst hieronder naar: secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com

• Zoekmachine Adverteren (SEA)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Inbound marketing
  • Social media adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Display en Video adverteren
  • Webanalyse
  • E-mail marketing inzetten
  • Website ontwikkeling
  • App promoten
  • Google Ads training

Weet je niet goed waar jouw ‘behoefte’ ligt? Vraag dan direct een gratis Quickscan aan bij Dtch. Digitals, tel. 074-265 9999. Met deze Quickscan brengt Dtch. Digitals jouw huidige marketing situatie in kaart en bekijkt wat er verbeterd of nog extra ingezet kan worden om een zo goed mogelijk resultaat te halen.