Anne te Koppele|do, 3 november 2022|Algemeen

Welkom bij MKB Twente
Nieuwe leden alert!!

Sinds de zomer hebben we ontzettend veel nieuwe leden mogen verwelkomen. Daar zijn we heel erg trots op! In alle drukte rond verschillende events zijn we er alleen nauwelijks aan toe gekomen om hen aan je voor te stellen. Dit gaan we natuurlijk goed maken! De komende weken stellen we hen één voor één aan je voor via onze social media kanalen en ook passeren ze de revue in de MKB Twente-nieuwsbrief die binnenkort weer verschijnt.

Ben je nu al nieuwsgierig? Klik op de bedrijfsnaam om meer over de ondernemer (via de LinkedIn profielen op mkb-twente.nl ) en zijn bedrijf te lezen.

Word ook lid van MKB Twente! De vereniging voor en door ondernemers. MKB Twente verbindt ondernemers met elkaar, maar ook aan het  onderwijs en de overheid. Daarmee bieden wij een sterk netwerk voor een kansrijk ondernemersklimaat.

MKB Twente komt op voor het belang van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (0-250 medewerkers). Meld je aan of neem contact op met Laura Reimerink voor meer informatie, tel.  06 – 3832 2705.

D’ran met MKB Twente!