Thomas Geerdink|do, 22 oktober 2020|Algemeen

Verbindt!

Ga toch fietsen!

…met 1 van de gratis E-bikes van Twente Mobiel.

Meld u nu aan voor deze prachtige actie!

Via MKB Twente kunnen uw medewerkers 3 maanden lang gratis een E-bike testen voor woon-werkverkeer en zakelijke ritten. Hiermee gaan uw medewerkers ervaren dat fietsen gezond, goedkoop en milieuvriendelijk is. Uw medewerkers ervaren dat de E-bike en goed alternatief is voor de auto en het openbaar vervoer. Vooral in de coronatijd waarin we nu verkeren.

Wat zijn de voorwaarden?

• Er zijn 5 E-bikes beschikbaar voor leden van MKB Twente.
  • U mag maximaal 3 maanden de E-bike uitproberen, hierna zal een korte evaluatie plaatsvinden.
  • Na afloop ontvangt u via MKB Twente vrijblijvend een aantrekkelijk plan voor de aanschaf of lease van elektrische fietsen voor uw bedrijf.
  • Bij interesse in deze actie, stuur Laura Reimerink dan een mail met uw gegevens en dan neemt Laura contact met u op.

In dit geval kunt u mailen naar: secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com of bellen naar: 06 38 32 27 05

Wees snel want op is op!

Speciaal voor medewerkers van MKB-bedrijven

Digitale collega Tim geeft op www.timreist.nl leuke en aantrekkelijke tips om Twente goed bereikbaar te houden en het juiste vervoermiddel te kiezen als je van A naar B wilt.

Samen met zijn collega Sofie deelt hij kennis over slimmer, schoner en gezonder werken en reizen. Tim promoot diverse acties en campagnes en is erg actief op Facebook.

Hoe houden we ondernemend Twente in beweging en goed bereikbaar? Ook in deze veranderende tijden? Daar werken Twente Mobiel en MKB Twente samen aan.

Meer informatie hierover vindt u hier.

Twente Mobiel is een projectorganisatie van de provincie Overijssel en helpt werkgevers actief bij het verduurzamen van hun mobiliteitsbeleid. Dit doen zij met advies, ondersteuning en het samen realiseren van acties en projecten. Zelfs met een aantrekkelijke subsidie!

Kansen voor MKB-ondernemers

MKB Twente wil samen met Twente Mobiel ook MKB-bedrijven laten profiteren van aantrekkelijke acties.

Duurzaam Mobiliteitsprotocol

De wereld is blijvend veranderd en daar hoort ook een nieuwe manier van werken en reizen bij. Hoe richt u uw mobiliteitsbeleid zo duurzaam, flexibel en gezond mogelijk in? Hoe gaan we #samenverder? In het Duurzaam Mobiliteitsprotocol leest u hier alles over.

Subsidie duurzame mobiliteit en thuiswerken

Wilt u E-bikes aanschaffen, een fietsenstalling met zonnepanelen of een ander idee dat bijdraagt aan spitsmijdingen en minder CO2-uitstoot? Dan kunt u profiteren van 50% subsidie op de gemaakte kosten!

Daarnaast stelt provincie Overijssel een extra subsidie van zo’n 250.000,- beschikbaar om thuiswerken in uw organisatie te verbeteren.

Mis uw kans op deze financiële impuls niet! Informeer bij de adviseurs van Twente Mobiel wat uw mogelijkheden zijn.