Nancy Trip|do, 18 maart 2021|Algemeen

Was je erbij op 9 maart tijdens het MKB-webinar Financiële regelingen en support in Coronatijd? Hopelijk hebben we je geïnspireerd en een goede inkijk kunnen geven in de mogelijkheden aan subsidies, programma’s en support op de diverse thema’s.

Webinar terugkijken en presentaties downloaden
Kon je er toch niet bij zijn of wil je nog wat teruglezen? Dat kan. Het tafelgesprek met gedeputeerde Eddy van Hijum en voorzitter MKB-Twente Albert van Winden kun je nu online terugkijken. Alle presentaties die tijdens de breakoutsessies zijn gegeven, staan nu ook klaar om te downloaden, inclusief de contactgegevens van de desbetreffende personen. Klik hier om de presentaties te downloaden en om het tafelgesprek te bekijken.

Heb je algemene vragen voor één van de organiserende partijen, neem dan contact via: Provincie Overijssel: mkb@overijssel.nl
MKB Twente: secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com
Novel-T: contact@novelt.com