Anne te Koppele|do, 16 november 2023|Algemeen

Het First Dates evenement

Jij bent een startende student ondernemer of hebt juist bakken met ervaring? Dan zoeken wij jou! Wij nodigen je uit voor een 3 gangen diner in het FC Twente stadion met een zorgvuldig gekozen succesvol ondernemer. Maak jij de connectie om je business te laten groeien? Of wil je gewoon gezellig kletsen onder het genot van een hapje en drankje?

Tijdens dit wisseldiner zetten we jou tijdens 3 verschillende ‘dates’ aan tafel met studentondernemers. Wat is hun verhaal, waar lopen ze tegenaan en waar kunnen ze jouw hulp bij gebruiken om hun bedrijf te laten groeien?

Bekijk hier de flyer voor meer informatie: O2-lab FirstDates Flyer

Het O2Lab Twente is een samenwerkingsverband tussen ROC Twente, Saxion Centrum voor Ondernemerschap en MKB Twente waarbij we ondernemend talent door onderwijs verbinden met het Twentse ondernemersklimaat. Dit met als uiteindelijk doel het vergroten van de werkgelegenheid binnen de regio Twente.