Nancy Trip|do, 25 februari 2021|Algemeen

OPROEP: We gaan weer Digital Marketing projecten voor ondernemers uit Twente starten!

Wil jij de volgende stap nemen op de Digitale Snelweg. Studenten van de minor Digital Marketing gaan in opdracht van de Digitale Werkplaats Twente voor jou aan de slag. Over een paar weken starten we met drie soorten projecten Je kan je voor één van de ze projecten inschrijven:
• Google Ads project; wij helpen jou om je eerste Google advertentie campagne op te zetten.
• Social Media project; wij helpen jou om beter zichtbaar te worden op Social Media.
• Google SEO project; wij helpen jou om jouw website hoger in Google te laten verschijnen.

Deelname is gratis met uitzondering van een advertentiebudget voor Google Ads en Social Media van maximaal €250,-.
Schrijf je nu in voor dit project via deze link

• De uiterste inschrijfdatum is 8 maart 2021
• Let op, we kunnen maximaal 15 bedrijven per project inschrijven.

Hoe krijg jij meer bezoekers door onze digital marketing activiteiten:

Google Ads advertenties:
Onze studenten maken in overleg een Google Ads reclamecampagne voor jouw bedrijf. Deze
advertenties komen tussen de Google resultaten te staan. Na analyse van de statistieken
optimaliseren onze studenten de campagne en zetten deze nogmaals live voor meer rendement. In
een compact verslag krijg jij feedback over het succes van de campagne.

Social Media project:
Onze studenten maken in overleg een Social Media campagne voor jouw bedrijf. Deze campagne
kan bestaan uit een aantal berichten, contentplanning of een advertentieplanning. De campagne
wordt live gezet en op basis van de statistieken van de campagne wordt deze aangepast en
wederom voor de tweede keer live gezet. In een compact verslag krijg jij feedback over het succes
van de campagne.

Google SEO project:
Onze studenten optimaliseren jouw website voor Google. Ze gaan op zoek naar de beste en meest
effectieve zoekwoorden voor jouw doelgroep. Op basis van deze zoekwoorden wordt een indicatie
gegeven van het bereik per zoekwoord. Voor enkele pagina’s van de website wordt een advies
gegeven hoe deze hoger in Google kan verschijnen. In een compact verslag krijg jij feedback over het
succes van het project.

Wat zijn de spelregels van het project.

• Elk bedrijf kan inschrijven voor één van de drie projecten, Google Ads, Social Media of
Google SEO.
• Het bedrijf geeft de student toegang tot het Google of Social Media platform. De student
assisteert hierbij.
• Het bedrijf koppelt een betaalsysteem aan het Google of Social Media platform. De student
assisteert hierbij.
• Het bedrijf blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor het gespendeerde advertentiebudget
en de kwaliteit van de advertenties. Dit uiteraard in nauw overleg met de student.
• De doorlooptijd van het project is 8 weken. Dan stopt het project definitief.
• Het project start op maandag 15 maart 2021.
• De uiterste inschrijfdatum is 8 maart 2021

Schrijf je nu in voor dit project via deze link.

Heb je vragen?

Contact opnemen