Nancy Trip|do, 30 september 2021|Algemeen

“De Digitale Werkplaats”
Geen tijd, maar wel een digitaliseringsprobleem?  Schrijf in op studentondersteuning!

Wellicht dat je Annemarijn en Rolf van “De Digitale Werkplaats Twente” al kent van eerdere projecten. Hoe werkt “De Digitale Werkplaats”? Jij als ondernemer levert een digitale vraag vanuit je bedrijf, zij bieden een half jaar ondersteuning om tot een oplossing te komen.

Volgende maand start een nieuwe serie projecten “Digitalisering”. Het programma is aanzienlijk uitgebreid. In samenwerking met verschillende opleidingen van Saxion kunnen we jou als ondernemer het volgende bieden:

De drie projecten van “De Digitale Werkplaats Twente”

1. Verbeter je online vindbaarheid.
    Studenten gaan voor je aan de slag met:
  • Een Google Ads campagne
  • Een Social Media-campagne
  • Hoger in Google met het Google SEO project

1. ‘Laat je nu ondersteunen met digitale innovatie!’
    Studenten van Saxion maken werk van een digitaal vraagstuk binnen je bedrijf. Focus op:
  • Cyber security
  • Proces automatisering

1. ‘Analyseer je bedrijf door de inzet van IT!’
    Onze bedrijfskundestudenten beantwoorden jouw vraagstuk op het snijvlak van bedrijfskunde, informatie en informatietechnologie, o.a:
  • Procesverbetering
  • Prestatie-indicatoren en dashboarding

Meer weten? Klik hier.

De investering die we vragen is tijd. Alleen bij de Google Ads en social media advertising is een budget van maximaal € 250,- vereist. Dit bedrag is nodig om jouw advertenties te laten zien binnen Google, Facebook en LinkedIn.

Let op! Beperkt aantal plekken beschikbaar. Vol is vol!

Vragen? Bel Annemarijn van “De Digitale Werkplaats” : +31 (0)6 – 1011 7314