string(1) "0"

MKB Twente

do, 30 mei 2024
Hennie Kuiper

Voor werkgevers en HR-medewerkers!

“Boost jouw Business: Het Ondernemers Vitaliteitsevenement!”

Beste MKB-ondernemers en werkgevers,
Op 30 mei 2024 verwelkomen we jullie graag in het Heraclesstadion voor een inspirerend evenement met als breed thema Vitaliteit!

Programma:
• 12:00 tot 12:45 uur: Geniet van een sportieve lunch
• 12:45 tot 13:30 uur: Luister naar vitale spreker Hennie Kuiper
• 13:30 tot 14:00 uur: Eyeopener voor werkgevers
• 14:00 tot 14:45 uur: Activiteiten carrousel (In twee groepen)
• 14:45 tot 15:15 uur: Vitaliteitsmarkt
• 15:15 tot 16:00 uur: Netwerkborrel

Na de presentatie van onze vitale spreker Hennie Kuiper staat een boeiend onderdeel op het programma: een diepgaande verkenning van
vitaliteit binnen jouw eigen organisatie. Bereid je voor op eyeopeners die je perspectief zullen verrijken.

Maak daarnaast kennis met een scala aan diverse activiteiten die speciaal zijn ontworpen om jou en jouw bedrijf vitaler te maken. De vitaliteitsmarkt biedt een uitgelezen kans om
nieuwe inzichten op te doen en waardevolle connecties te maken.

Sluit de dag in stijl af met een ontspannen netwerkborrel, waar je de gelegenheid hebt om in een informele setting te netwerken en ideeën uit te wisselen.

Belangrijk: Het is een uitnodiging voor alle MKB-ondernemers, werkgevers en HR-toppers die bij willen dragen aan de vitaliteit van hun medewerkers. Jullie zijn van harte welkom!
Trek vooral casual kleding aan.

Wil jouw bedrijf deelnemen aan onze Vitaliteitsmarkt? Meld je dan snel aan via marketing@mkb-twente.nl of 06 – 41 60 61 69. We horen graag wat jij wilt brengen!

Meld je hier aan! Het is mogelijk om een introduce mee te nemen naar het evenement, maar we willen vriendelijk verzoeken dat introducees zich via het aanmeldformulier registreren.

Aanmeldformulier Vitaliteitsevenement 30 mei