string(1) "0"

ma, 22 januari 2024
Meer info volgt.

Wie is er niet geïnspireerd door Ruth Bader Ginsburg, Boyan Slat, Taylor Swift of Albert Einstein?

Met een innovatief concept de plastic vervuiling van onze oceanen tegengaan, creativiteit combineren met ondernemerschap, met nieuwsgierigheid bestaande conventies doorbreken of geloven dat zelfs de kleinste stem krachtige impact kan hebben. Dat is Think BIG. Think BIG is geloven dat elke invalshoek, gedachte of idee met vastberadenheid en moed kan leiden tot een positieve verandering en succes. Think BIG is het thema van de Rode Loper. Think BIG is groots denken, grenzen verleggen en de wereld veroveren. Wij nodigen je van harte uit voor de Rode Loper. Laat je onderdompelen in de wereld van ondernemerschap, creativiteit en ambitie. Netwerk met gelijkgestemde ondernemers, luister naar inspirerende sprekers en laat je verrassen door een zee van mogelijkheden. Bij Think BIG is alles mogelijk!

Klik hier om je aan te melden!

(Provincie Overijssel, IKT, Ondernemend Twente, MKB Twente, Twente Board, VNO NCW Twente)