string(1) "0"

vr, 24 juni 2022
Dtch. Digitals Borne

MKB Ondernemerscafé bij Dtch. Digitals, 24 juni 16.00 uur
Het laatste MKB Twente Ondernemerscafé voor de zomer! De gelegenheid om te netwerken, daar wil je bij zijn! Dtch. Digitals houdt een korte pitch over het belang van digital marketing. Daarna gaat het er vooral om dat we elkaar ontmoeten!

Het belang van digital marketing
Elk bedrijf – groot of klein, met eigen marketingafdeling of zonder – kan groeien met digital marketing. Elke zoektocht begint online, of je nu op zoek bent naar vervanging van een product of een (dure) dienst. On- en offline worden hierbij steeds meer met elkaar verweven. Wie online niet vindbaar is bestaat niet. Online marketingbureau Dtch. Digitals helpt bedrijven met het vinden én benaderen van de juiste doelgroep, via de juiste kanalen en met de juiste boodschap. Dtch. Digitals geeft je graag een kijkje in hun keuken!

Waar & wanneer?
vrijdag 24 juni van 16.00 tot 18.00 uur
Dtch. Digitals
Prins Bernhardlaan 59
7622 BE Borne

Graag even aanmelden via het formulier!