string(1) "0"

ma, 16 januari 2023
Mustafa Amhaouch & Eddy van Hijum

Tweede Kamerlid Mustafa Amhaouch heeft recent een notitie voor het herwaarderen van de maakindustrie gepresenteerd. Over zijn ideeën voor de maakindustrie gaat Mustafa graag in gesprek met (MKB) ondernemers, met werknemers in de maakindustrie en met onderwijsmensen. Hij maakt daarom een tour langs provincies. Overijssel kan niet ontbreken.

Lees hier de notitie van Mustafa Amhaouch:  NEDERLAND MAAKT HET VERSCHIL Pleidooi voor een strategische, offensieve, regionale industriepolitiek.

De ontmoeting in het kader van de maakindustrie met Mustafa Amhaouch op 16 januari zal plaatsvinden bij Perron 038 in Zwolle. Perron 038 is dé plek voor de innovatieve maakindustrie in Regio Zwolle.

Het programma ziet er als volgt uit:

15.30 ontvangst met koffie/thee
15.45 rondleiding
16.15 paneldiscussie olv moderator gedeputeerde Eddy van Hijum
17.00 drankje en napraten
17.30 poort gaat dicht

Geïnteresseerde ondernemers kunnen zich aanmelden. Stuur hiervoor een mail naar: d.prinsse@psoverijssel.nl