string(1) "0"

do, 16 mei 2024
Rabobank

Duurzaam ondernemen: Kennislunch!

Wil je meer weten over duurzaam ondernemen en bedrijfsfinanciering? Meld je dan aan voor deze kennislunch!

Duurzaam ondernemen gaat verder dan alleen winst maken; het gaat ook om het creëren van positieve impact op mens, milieu en maatschappij. Tijdens de kennissessie delen experts van de Rabobank inzichten en strategieën om jouw bedrijf te laten groeien op een duurzame manier. Ontdek hoe je duurzaamheid integreert in je bedrijfsmodel, welke financieringsmogelijkheden er zijn voor duurzame initiatieven en hoe je een duurzame bedrijfscultuur opbouwt die zowel medewerkers als klanten inspireert.

Een heerlijke lunch om van te genieten terwijl je luistert naar de presentatie van de Rabobank. Volop mogelijkheden om te netwerken en waardevolle contacten te leggen. Mis deze kans niet om jouw kennis te vergroten, nieuwe mensen te ontmoeten en te genieten van een smakelijke lunch! aanmelden is vanaf nu mogelijk via deze link

Het programma:

• 11:30 uur – Inloop
  • 12:00 uur – Woord van welkom
  • 12:10 uur – Kennissessie bedrijfsfinanciering en duurzaam ondernemen door de Rabobank
  • 12:30 uur – Vragenronde
  • 12:40 uur – Netwerken
  • 13:00 uur – Einde

Locatie: Ondernemersbar SCvO (in Connect-U), Ariënsplein 1, 7511 JX Enschede
Datum: 16 mei 2024
Tijd: 11:30 – 13:00 uur

We zien je graag! Vriendelijke groet, Connect-U, Saxion Centrum voor Ondernemerschap en MKB Twente