Thomas Geerdink|ma, 13 juli 2020|Algemeen

Saxion centrum voor ondernemerschap is een broedplaats voor talenten vanwege hun doel om jonge ondernemers te helpen om te ondernemen met plezier, aandacht én betekenis voor hun omgeving. Het pand huisvest meerdere bedrijven en ondernemingen waaronder MKB Twente en Fast Forward.

Kan jouw organisatie toptalent gebruiken, maar wil je niet te veel risico lopen? Ben je op zoek naar een minimale investering met hoog rendement? Kies dan voor een talent van Fast Forward!
Fast Forward is het programma van Saxion waar talent en bedrijven elkaar vinden. Al twintig jaar zijn ze dé talentenvijver voor bedrijven en organisaties in Oost-Nederland.

Vanaf september hebben ze weer meerdere talenten beschikbaar!
Interessant? Ja, interessant! Kijk op www.saxion.nl/fastforward of neem contact op met één van de adviseurs via 088 – 019 1919 of fastforward@saxion.nl

Kijk en oordeel zelf:
Fast Forward bij Sportverlichting.com