Thomas Geerdink|di, 3 november 2020|Algemeen

Bij MKB Twente staan we voor verbinding tussen ondernemers onderling.

Dit is en blijft erg belangrijk zeker tijdens de coronacrisis. We willen jou, als jonge ondernemer in de spotlights zetten en je de helpende hand bieden waar nodig. Dit doen we door middel van online inspireren, informeren en door je te verbinden met een relevant netwerk in de regio Twente. Als jonge MKB-er ben je een topper op je vakgebied, maar word je nog beter doordat je kunt vertrouwen op de expertise van ervaren MKB-er’s.

Wanneer?

Op vrijdag 20 november, de nationale MKB Dag van de Ondernemer. Op deze dag willen we jou en andere ondernemers in de regio bedanken en in het zonnetje zetten. Bedanken voor jullie doorzettingsvermogen het afgelopen jaar en belonen voor jullie harde werk. Daarom nodigen wij je uit voor de theatershow: “de ondernemer in de spotlights”. Deze show begint om 14:00 uur tot 15:00 uur en is geheel kosteloos. Het is online dus te volgen vanaf jouw werkplek of huis.

Wat is het?

De online show zit vol met inspiratie, boordevol met kennis en humor. De show wordt georganiseerd samen met de Gemeente Enschede, Saxion Centrum voor Ondernemerschap en de Rabobank. Het geeft jou toegang tot een nieuw netwerk vol experts en inspiratie voor jouw onderneming, op een leuke manier!

Aanmelden

De week voorafgaand aan deze dag worden er verschillende online kennis- en inspiratiesessies gehouden waar je je gratis voor kunt inschrijven. Erg interessant dus om eens naar te kijken. Ben je benieuwd geworden naar het programma of wil je je inschrijven? Dat kan via deze link.

Vanuit MKB Twente hopen we je deze week digitaal te kunnen zien!