Anne te Koppele|do, 3 maart 2022|Algemeen

Op het ondernemersplein van de KVK zijn actuele subsidieregelingen voor ondernemers op een rij gezet, ook voor MKB’ers en starters. Doe er je ondernemersvoordeel mee! Je kunt de regelingen op diverse manieren filteren om na te gaan waar jouw kansen liggen. Onder meer o.b.v. branche en regio maar ook op de volgende onderwerpen:

Een kleine greep uit het aanbod van regelingen voor MKB’ers:

De volgende twee regelingen zijn speciaal voor de regio Twente:

• Ben je een startende ondernemer in Overijssel? Dan kun je gebruik maken van De Startversneller.
  • Familiebedrijven in Overijssel met een jonge bedrijfsopvolger kunnen de subsidie Jonge bedrijfsopvolgers aanvragen. Deze subsidie is voor investeringen die een familiebedrijf toekomstbestendiger maken.

Kijk op het ondernemersplein voor alle subsidies en regelingen | Ondernemersplein – KVK