Nancy Trip|ma, 5 april 2021|Algemeen

Na vier succesvolle edities en 40 sociaal ondernemers krijgt het groeiprogramma Move2Social Twente in 2021 een vervolg! Ben jij impact ondernemer of wil je meer maatschappelijk ondernemen, maar kan je hier nog hulp bij gebruiken? Dan kan Move2Social Twente de oplossing zijn. Ondernemers kunnen zich vanaf nu inschrijven om kans te maken op deelname aan het programma dat voor de zomer zal starten. Move2Social Twente helpt impact ondernemers verder! Het programma ondersteunt ondernemers in Twente in het realiseren van maatschappelijke impact. Gericht op 1 van de 7 impactgebieden van Code Sociale Ondernemingen. Het is een intensief trainingstraject met uiteenlopende workshops, expertsessies en coaching. Mogelijk gemaakt door diverse publieke en private organisaties in de regio. Het programma helpt bij het door ontwikkelen of professionaliseren van je onderneming, het vinden van financiers en/of uitbreiden van je netwerk.

Download het persbericht hier. Persbericht start Move2Social Twente 2021

Wat levert het volgen van het programma jou op?
• Na afloop van het programma beschik jij over een professioneel pitchdeck waarmee je contact
kunt aangaan met financiers, klanten of samenwerkingspartners.
• Na het programma heb je een beter begrip van hoe jij jouw product of dienst beter en
aangescherpt in de markt kunt zetten. Of je beschikt over een aangepast en toekomstklaar
businessmodel.
• Tijdens het programma krijg je van experts trainingen, die je tijdens deze dagen direct vertaalt
naar jouw business case of planning.
• Tijdens het programma kom je in contact met diverse lokale partners (gemeentes, financiers) en
andere ondernemers.

Zo vergroot jij je netwerk.
• Het slotevent biedt jou de mogelijkheid om je hulpvraag te stellen aan een breed publiek en
daarmee onder andere financiers of andere samenwerkingspartners te bereiken.
Voor wie is Move2social geschikt?

Voor deelname aan het programma hebben wij een aantal criteria:
• Jouw onderneming is gevestigd of zal zich vestigen in de regio Twente.
• In jouw onderneming staat maatschappelijke impact voorop of je hebt de ambitie om meer
maatschappelijke impact te maken met jouw onderneming.
• Je hebt een heldere propositie en een groeiambitie voor jouw onderneming.
• Je genereert reeds inkomsten door de verkoop van jouw producten of diensten óf staat op het
punt om producten of diensten op de markt te brengen
• Je neemt zelf deel aan het programma en woont alle sessies bij.

Ben jij na het lezen van bovenstaande info geïnteresseerd? Meld je dan aan via de website
www.move2social.nl. Voor meer informatie over het programma kijk op de website of neem contact
op met Loes Nijskens – Twente@move2social.nl