Anne te Koppele|do, 9 december 2021|Algemeen

Vanaf 31 januari 2022 is het oude ondernemersportaal niet meer beschikbaar voor btw-aangiften
Ondernemers hebben minder dan twee maanden om over te stappen naar een andere manier van aangifte doen

Als ondernemer heb je te maken met verschillende belastingzaken. Denk aan het doen van je btw-aangifte. Gebruik je hier het oude ondernemersportaal van de Belastingdienst voor? Let dan op: deze kun je alleen nog gebruiken voor je laatste maand- of kwartaalaangifte over 2021. Daarna moeten ondernemers kiezen voor een andere manier van aangifte doen. Dit kan op drie manieren: via administratiesoftware, een fiscaal dienstverlener of de website van de Belastingdienst.

Regel jij je belastingzaken nog via de website van de Belastingdienst waarbij je gebruikmaakt van het oude ondernemersportaal? Houd er rekening mee dat je het oude portaal na je laatste btw-aangifte over 2021 niet meer kunt gebruiken.  Lees meer >>