Anne te Koppele|vr, 18 februari 2022|Algemeen

Ondernemersloket Enschede

Wist je dat Enschedese ondernemers met vragen over gemeentelijke zaken bij het Ondernemersloket terecht kunnen. Denk bijvoorbeeld aan onderwerpen als bedrijfshuisvesting, milieuzaken, vergunningen, bereikbaarheid en arbeidsmarktvraagstukken. De medewerkers van het Ondernemersloket denken daarin graag mee met ondernemers en weten als geen ander welke wegen te bewandelen. Ook voor starters en zzp’ers!

Denk mee, praat mee in 2022?

Ook is er een OndernemersPanel. Deelnemers ontvangen een aantal keer per jaar via internet een vragenlijst van de gemeente Enschede. Als deelnemer kun je met de gemeente meedenken over onderwerpen, die relevant zijn voor je onderneming. Kortom, een dienstverlening en beleid waarin de stem van de ondernemer telt. Meld je direct aan!