Anne te Koppele|do, 23 maart 2023|Algemeen

‘MKB Twente verbindt!’ Het verbinden van ondernemers aan elkaar, maar ook aan overheid, onderwijs en andere stakeholders zit in ons DNA.

Tijdens het MKB Ondernemerscafé op 30 maart bij Thales in Hengelo lanceren we een nieuw ledenportaal. De ontmoetingsplek waar de leden van MKB Twente elkaar nog makkelijker kunnen vinden! Vooruitlopend op de lancering willen we je vragen om je gegevens op de website van MKB Twente te controleren. Hier kun je zien hoe jouw onderneming nu op de website vermeld staat (gebruik het dropdown-menu om je bedrijf te vinden). Ben je lid van MKB Twente en staat jouw onderneming er per abuis niet bij? Neem dan direct contact met ons op! Mutaties, opmerkingen en vragen kun je mailen naar secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com.

In aanvulling op de huidige vermelding willen we graag een gezicht bij al onze leden! Dit laatste vanwege de Ledenportaal maar ook om de zichtbaarheid van onze leden op social media te vergroten. Daarom het verzoek om een staande pasfoto (verhouding 9:16) met naam, e-mailadres en 06 nummer van de contactpersoon of contactpersonen voor MKB Twente aan te leveren. Tot slot ontvangen we graag je actuele logo, bij voorkeur een vierkante en liggende variant.
We ontvangen deze gegevens eveneens graag per e-mail via secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com.

Heb je vragen? Mail, bel of stuur een app 06 – 4160 6169.