Nancy Trip|vr, 30 april 2021|Algemeen

Het doel van INN’twente is het versterken van de economie in de regio Twente.
We verbinden regionale ondernemers, overheden, onderwijs- en onderzoeksinstanties en culturele instellingen.

Interactie is er volop, via een magazine, bedrijfsbezoeken en events. Gekoppeld aan relevante thema’s, met aandacht voor innovatie en gebiedsontwikkeling.

Mede na signalen vanuit de markt gaan we ons netwerk uitbreiden met jonge ondernemers/studenten met als belangrijkste doel meehelpen aan behoud van talent INN’twente.

We geven hen én Twents talent graag een podium om te groeien. Door elkaar te informeren en te inspireren.
Samen bouwen we aan het imago van ons woon- en werkklimaat als aantrekkelijk, innovatief en toekomstbestendig.

Op dit moment werken wij aan doorontwikkeling  naar een online kennisplatform welke wij in juni lanceren.

Via dit online interactief kennisplatform kom je in het vizier van heel onze Regio.

Deelname is laagdrempelig en toegankelijk voor partners maar ook voor leden van MKB Twente.

Samenvattend: Een online platform waar verbinding en communicatie centraal staan. Nieuwsgierig? Volg ons via de social media kanalen of neem contact op.

Team INN’twente

Jan Bruins, Annemarie Teeken en Annet Spijkerman