Anne te Koppele|ma, 3 april 2023|Algemeen

Gezonde en vitale medewerkers zijn onmisbaar voor het succes van je bedrijf. Zeker in deze krappe arbeidsmarkt waarin goed personeel schaars is. Hoe zorg je er als werkgever voor dat jouw mensen gezond en veilig aan het werk blijven en je het verzuim verlaagt? Bekijk de tips en hulpmiddelen van ArboNed.

Gratis checklist voor een gezond bedrijf

Gezond ondernemen begint bij een gezonde en veilige werkomgeving. Doet u het maximale om de medewerkers in uw bedrijf gezond en vitaal te houden? Ontdek het met deze checklist en gebruik de tips.

Praktische gids Gezond ondernemen

Wil je verder lezen over de thema’s gezondheid en vitaliteit op het werk? In deze praktische gids lees je artikelen, tips en voorbeelden waarmee je zelf aan de slag kunt.

Voor ieder bedrijf een passend PMO

Het Preventief medisch onderzoek (PMO), verplicht vanuit de Arbowet, is een gezondheidscheck die werknemers snel inzicht geeft in hun gezondheid. Met de uitkomsten kunnen zij direct aan de slag. ArboNed biedt bedrijven een passend PMO, afgestemd op de branche en de bedrijfsrisico’s.

Meer weten?

Wil je meer informatie? Kijk dan op de themapagina ‘Een gezond bedrijf levert veel op’ van ArboNed.