Anne te Koppele|vr, 24 december 2021|Algemeen

Beste MKB’er,

Het jaar 2021 heeft opnieuw heel veel gevraagd van het MKB. Een groot deel van de ondernemers van Nederland beweegt zich nog altijd veerkrachtig en vol goede moed door de coronacrisis. Dat is een groot compliment waard.

Hoewel de impact van de coronacrisis sterk verschilt per bedrijf en sector, blijft het belangrijk om vooruit te kijken en nieuwe kansen te signaleren. Want, als de coronacrisis ons een ding geleerd heeft, is het wel dat het voor ondernemers van groot belang is om wendbaar te blijven en zich telkens weer aan te passen aan nieuwe omstandigheden.

Voor succes in de toekomst is het nodig dat het MKB blijft innoveren en investeren. Investeren in duurzaamheid, circulariteit, digitalisering, bereikbaarheid en de afstemming van onderwijs op de arbeidsmarkt.

De invloed van MKB-ondernemers in Nederland en Twente is enorm! Als ‘het MKB’ haar kansen optimaal benut, leidt dit alleen maar tot nog meer toegevoegde waarde. Voor de economie in Twente in de vorm van extra banen en extra winst, maar ook voor ons welzijn en welbevinden, kortom ons geluk!

Net als afgelopen jaar hopen we dat betere en gezondere tijden zich nu echt snel aandienen.

Fijne feestdagen en hopelijk tot snel in het nieuwe jaar.

Blijf gezond!

namens het gehele MKB Twente bestuur en team