Anne te Koppele|do, 18 januari 2024|Algemeen

Dr’an met MKB Twente!

Wat een fantastische ochtend! Samen met de Ronald McDonald Businessclub & Saxion Centrum voor Ondernemerschap hebben we de eerste editie van de Business Breakfast Club in 2024 gefaciliteerd. Emotie, koffie, inspiratie en een volle buik stonden op het programma!

Lia Greidanus – Katalanc trapte af met een prachtig, emotioneel filmpje om de donateurs van RMcD te bedanken. Albert van Winden van MKB Twente vervolgde met een inhoudelijk interessante presentatie over wat MKB Twente biedt aan ondernemers. Daarna nam Rob Reuvekamp het woord en deelde inzichten over ons prachtige gebouw en het werk van het Saxion Centrum voor Ondernemerschap.
Heleen Schöppink nam de cheque in ontvangst, bestemd voor de Ronald McDonald Huiskamer, MST, waarmee de huiskamer wordt ondersteund.

Als kers op de taart ontvingen de ondernemers een goed gevulde goodiebag, mede mogelijk gemaakt door onze geweldige partners…ArboNed, KienhuisHoving advocaten en notarissen KroeseWevers, Saxion Centrum voor Ondernemerschap Dtch. Digitals. Uiteraard kon er bij de uitgang ook een INN’Twente worden meegenomen.

Hartelijk dank aan iedereen voor jullie bijdrage! De Ronald McDonald knuffel voelt zich vanaf vandaag helemaal thuis bij ons op kantoor.