Anne te Koppele|vr, 18 november 2022|Algemeen

Vandaag is de Dag van de Ondernemer. Wij bedanken ondernemers uit de regio bedanken voor hun lef en doorzettingsvermogen.

Vanmiddag zetten wij samen met onze partners Ondernemersloket Enschede, Rabobank en het Saxion Centrum voor Ondernemerschap de Ondernemer in de spotlight, gewoon omdat de ondernemer het verdient!  De zaal zit vol! We gaan ondernemers inspireren,  informeren en toegang  geven tot een leuk en relevant netwerk!

Ondernemer en oud-Olympisch schaatskampioen Gianni Romme komt ‘inspireren’. Kemari vertelt hoe jij jouw bedrijf in de spotlights zet! Twente Board directeur Victor-Jan Leurs spreekt over bruto Twents geluk én luister naar pitches van startups (is dit laatste ook iets voor jou? Geef dit dan aan bij je registratie).