string(1) "0"

Rabobank

Sudsidiekansen, laat ze niet liggen!

maandag 23 januari 2023 met Rabobank

Dat jij als Zzp’er, startup, scale-up of MKB-ondernemer bij Rabobank terecht kunt voor de financiën van je onderneming is ongetwijfeld bekend. Maar Rabobank kan jou ook helpen met heel veel andere ondernemersvragen. De Rabobank subsidiedesk kan je informeren over alle ‘ins en outs’ rond subsidies, van het in kaart brengen van de beschikbare regelingen tot de aandachtspunten bij het aanvragen van subsidie. Uiteraard komen in deze kennislunch ook de actuele regelingen in 2023 aan bod!

Praktische informatie
Tijdens de kennislunches van MKB Twente krijgen ondernemers onder het genot van een lekker broodje gratis adviezen. De kennissessies zijn voor zzp’ers, studentondernemers, startups, scale-ups en MKB-ondernemers.

De bijeenkomst wordt gehouden in het Saxion Centrum voor Ondernemerschap, onderdeel van de Connect-U stadscampus aan het Ariënsplein 1, 7511 JX Enschede.

Aanmelden
Wil je bij de kennislunch in het Saxion Centrum voor Ondernemerschap aanwezig zijn? Meld je aan via onderstaand formulier of geef je op via WhatsApp, 06 – 41 60 61 69. Vragen kun je mailen naar secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com of vermelden in het aanmeldingsformulier.