string(1) "0"

ma, 28 november 2022
Harold Oude Smeijers

Gratis adviezen voor zzp’ers, startups, scale-ups en MKB-ondernemers onder het genot van een lekker broodje!

Het voeren van een administratie, fiscale en financiële consequenties voor ondernemers.

Wat kun je verwachten tijdens de MKB-Twente kennislunch? Op maandag 28 november vertelt Harold Oude Smeijers van Kroese Wevers over het voeren van een administratie en wat daar allemaal bij komt kijken. Fiscale en financiële consequenties voor ondernemers komen aan bod en handige #tipsandtricks worden gedeeld! Natuurlijk wordt ook vooruit geblikt op belastingregels die in 2023 van kracht worden. Wil je hierbij zijn? Meld je aan via onderstaand formulier. De kennislunch begint om 12.30 uur.

KroeseWevers accountants en adviseurs heeft 7 vestigingen in Noord- en Oost-Nederland. Met meer dan 400 accountants en adviseurs en meer dan 40 jaar ervaring ondersteunt en adviseert KroeseWevers ondernemers op het gebied van accountancy, belastingen, corporate finance, personeel & salaris, subsidies en andere vraagstukken in iedere ondernemingsfase.

Adres:

Saxion Centrum voor Ondernemerschap
Ariënsplein 1
7511 JX Enschede

Heb je van tevoren al vragen? Vermeld deze in het aanmeldingsformulier.