string(1) "0"

ma, 13 juni 2022
Mike Holsheimer

Het Ondernemersloket van de gemeente Enschede wijst je de snelste weg!

Wat kun je verwachten tijdens de MKB-Twente starterslunch? Met een lekker broodje in de hand ga je met elkaar in gesprek over leerzame thema’s en trends voor starters. Tijdens de lunch op maandag 13 juni vertelt Mike Holsheimer wat het Ondernemersloket Enschede voor (startende) ondernemers kan betekenen.

Het Ondernemersloket is dé ingang voor ondernemers en geeft informatie, advies en ondersteuning zodra ondernemers plannen of vragen aan de gemeente hebben. Zo adviseert het Ondernemersloket over bedrijfskavels en -locaties en geeft het informatie over o.a. bestemmingsplannen, personeelsvraagstukken of vergunningen.

Ook onderhoudt het Ondernemersloket een uitgebreid netwerk, waardoor zij ondernemers snel in contact kunnen brengen met de juiste persoon. Dit kunnen andere ondernemers zijn, maar ook relevante netwerkorganisaties of kennisinstellingen.

Wil je hierbij zijn? Meld je aan via de button onderaan de pagina. Alle startende ondernemers uit Twente zijn van harte welkom!

Waar & wanneer?

Maandag 13 juni om 12.30 uur